logo ZSVinarska sportovni male telefon +420 734 445 630
kvetoslav.kolarik@zsvinarska.cz
telefon Vinařská 1016/6,
400 01 Ústí nad Labem

ZŠ Vinařská

Harmonogram zahájení školního roku 2022/23

Vážení zákonní zástupci, jelikož se blíží 1. září a ním i nový školní rok 2022-23, sděluji vám tímto několik důležitých informací

I.  Harmonogram zahájení školního roku 2022-23

Informace pro žáky 1. tříd a přípravného ročníku

1. září 2022

8.00 – 9.00 - přivítání žáků z 1. tříd a přípravného ročníku. Do školy mohou přijít s žáky 1.ročníku a přípravného ročníku i zákonní zástupci. Prosíme, aby ostatní rodinní příslušníci do třídy s dětmi nechodili. Zákonní zástupci budou seznámeni s organizací školního roku, s chodem školní jídelny i školní družiny, rodiče hokejistů s doprovodem na hokejové tréninky.

  • v cca 9.00 budou žáci 1. tříd a přípravného ročníku odcházet ze školy

Informace pro žáky 2. - 9. tříd

1. stupeň 8.00 – 11.30 - přivítání žáků, zahájení školního roku

2. stupeň 8.00 – 12.00 - přivítání žáků, zahájení školního roku

  • seznámení se školním řádem
  • rozdání šatních skříněk (žádáme vás, aby dítě přineslo do školy zámeček se třemi klíči)
  • focení tříd

Od 2. září probíhá výuka dle rozvrhu

II.Žádost o hygienické prostředky. Stejně jako v loňském školním roce bychom vás chtěli požádat o poskytnutí základních hygienických prostředků, které budou vaše děti v průběhu školního roku využívat.

1 x mýdlo v dávkovači
3 x jednorázové ručníky či kuchyňské utěrky
2 x jednorázové kapesníky – celé balení

Prostředky doručte, prosím, do školy do 5. září 2022 třídnímu učiteli.

III. Školní jídelna

Od 1. září mohou žáci využívat i služby školní jídelny. Školní jídelna vaří vyváženou stravu v souladu se základními předpisy, které jsou pravidelně kontrolovány KHS. Nabízíme i bezlepkovou stravu. Školní jídelna bude i v letošním školním roce nabízet každý den dvě jídla (kromě 1. a 2.9.), které si mohou buď sami žáci a nebo vy navolit prostřednictvím čipu či aplikace www.strava.cz. Přístupové údaje k aplikaci dostanete na vyžádání u vedoucího školní jídelny pana Miroslava Opy – Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., 734445633. K tomu, aby žák mohl již od 1. září využívat služeb školní jídelny, musí mít:

 -zakoupený čip (115 Kč) – vedoucí školní jídelny prodává 1.9. 2022 od 7:00 do 10:00 hod.

-zaplacené obědy – v letošním školním roce je třeba nastavit inkaso na částku 800 Kč

-objednané obědy – obědy jsou objednané automaticky zaplacením obědu, oběd si můžete pouze odhlásit. Vždy max. do 6:00 hod ten den, který chcete odhlašovat


IV. Elektronická peněženka. Pokud není žák zaregistrován (noví žáci), kontaktujte, prosím, třídního učitele. Stačí na prvních třídních schůzkách. Pokud jste již zaregistrovaní, zkontrolujte, prosím, zda máte na elektronické peněžence částku 500 Kč nedružinoví a 1500 Kč družinoví(kluboví).

V.SRPŠ – uhraďte, prosím, částku 350 Kč na SRPŠ - 2301583421/2010 (Fio banka), do zprávy pro příjemce uveďte prosím jméno dítěte.

 

Mgr. Květoslav Kolařík - ředitel školy